Mistrz Gry
obrazkowo:
Pisemnie: Pytam się czy przeciwnik, aby nie chce rozejmu. Jesli tak, to prosze by odwołał swojego ,,pieska" i pomógł mi wrzeszczec o pomoc . Jesli nie, wykorzystuje moje siły witalne, by przywrócic kose do siebie (przez co przeciwnik zostanie przecięty), trace przytomnosc.
Ostatnio edytowany przez Ghernie (Wed-11-08 19:21:04)
Offline
Zwyciężył Zigal!
Zigalu wstaje opiera się o drzewo ,bestia znikła.Nekromanta ostatkami sił dociera do drogi gdzie pomaga mu jeździec wiąząc go do pobliskiej wioski ,musi się leczyć sam
Ghernie stracił przytomność. był za słaby ,żeby kosa mu pomogła. Trzydzieści minut później leśniczy ,wrócił po ciało królika zobaczył Gherniego i smród ,smród opar pozostawionych po Zigalu.Niestety Ghernie w szybkim tempie umiera.Leśniczy nie ma wyboru jak zabrać go do domu gdzie go opatrzy
Zigal -Brak walki przez 15 H z powodu słabej magii leczącej nekromantów.
Ghernie 16 H Leśniczy pomorze mu tylko trochę ,później musi leczyć się sam.
Speed dostaje 5 pkt umiejętności.
Ghernie dostaje 4 pkt umiejętności.
Speed otrzymuje 25 szt złota.
Ghernie otrzymuje 20 sztuk złota.
Itemy:
--------------
Opisy czarów
Zaczarowana Dynia.
Spoiler:
Postac dyni, którą przywołuje do pomagania w walce, wplątuje w nią ducha mojego zmarłego brata
Zęby Zmarłych.
Spoiler:
Zęby zmarłych, mogące przeszyc ciało przeciwnika
Szczęka zmarłych.
Spoiler:
Szczęka zmarłych, po trafieniu zadaje obrazenia truciznowe/śmierc i fizyczne
Zigal
Opary.
Spoiler:
Opary zarazy - tworzy pole na ktorym pojawiają sie opary z zarazą. każdy kto w nie wejdzie zostaje otruty a czasami nawet poraniony kwasem.
Czaszka.
Spoiler:
Czaszka śmierci - pocisk śmierci wyglądający jak czaszka otoczony aurą. Zadaje on spore obrażenia przeciwnikowi. Jeśli ten jest ranny zadaje cios krytyczny jeśli trafi w ranę. Leci w kierunku wrog może skręcić jeśli wróg wolno zmieni pozycję. Tylko jeśli zmini ją o trochę.
Powrót
Spoiler:
"Powrót z grobu" - przywaołanie bestii z zaświatów bestia ta jest odporna na czary śmierci. Przywołuje ją na pare tur [w moim przypadku 2 lub 1]. Trup ten jest szybki i zwinny ma również dużą siłę w szcękach.
@EDIT
Editłem wam trochę statystyki.
Ostatnio edytowany przez Aragami (Wed-11-08 19:39:20)
Offline
Mistrz Gry
Mogles dac jakis item :<... Przeciez to byla taka ladna walka
Obaj dostajecie + odemnie za dobra walke.
Offline
OMG! Aragami, co Ci?
Zmieniam limit.
Speed - 7h.
Ghernie - 7h.
Opanuj się, człowieku! Mówiłem Ci - 5-7h max!
*
(>^-^)> Spodobał Ci się mój post/nienawidzisz mnie za niego? Reput plox! :3 <('^'<)
*
Offline
Nie podobały mi się opisy Ghernie, np. "trace przytomnosc.", "Przeciwnik zaczyna bardzo mocno krwawic"... O takich rzeczach decyduje Mastah Gry, a nie gracz. A tak to walka ciekawa ;d
Offline
Mistrz Gry
Ostatnio edytowany przez Ghernie (Dzisiaj 21:39:20)@Up
Nie ee, mistrz gry nie bedzie decydowal o tym kiedy mam mdlec! (dzouk... Oczywiscie masz racje... Miało to słuzyc naprowadzeniu MG na własciwy trop
Ostatnio edytowany przez Ghernie (Thu-11-08 13:42:31)
Offline