Spoiler:
Arena:
Spoiler:
Wyzywający - Aragami
http://www.fake2arena.pun.pl/viewtopic.php?id=17
Spoiler:
Przyjmujący - Ghernie
http://www.fake2arena.pun.pl/viewtopic.php?id=27
Pierwszy ruch należy do wyzywającego, czyli Aragamiego.
Offline
Ps.Ghernie prosił o przesunięcie na 18.
Ale ja dam swój ruch
Obrazkowo:
Wchodzę na arenę ,wyciągam miecz i skupiony czekam.
Czary poleciały do gargo.
Offline
Mistrz Gry
Juz jestem :] Robienie ruchu w toku
Zrobione:
Obrazkowo:
Pisemnie: wchodzac na arene, uslyszalem szmer. Szybko schowałem sie za filarem i zaczełem wypatrywac przeciwnika. Przeciwnik stał po drugiej stronie w kącie, więc otoczyłem go zębami. Potem wskrzesilem moją dynie.
Ostatnio edytowany przez Ghernie (Thu-11-08 17:04:26)
Offline
Aragami wkroczył na arenę w zupełnej ciszy, wyciągając swój miecz. Chwilę potem, z zupełnie drugiej strony areny przybył Ghernie. Podejrzewając o obecności wroga schował się za filarem. Czar 'zęby' nie mógł się powieść, gdyż Ghernie nie może wiedzieć, gdzie znajduje się przeciwnik (zasłaniają inne filary). Przyzwanie dyni powiodło się.
Ruch Ghernie.
Offline
Mistrz Gry
Obrazkowo:
Pisemnie: Wysłałem (przezycilem na filar nademna) dynie na 'zwiady' by wypatrzyła wroga. Skacząc po filarach, znalazla wroka na koncu sali krzyczac "widze go, w Północno-zachodnim koncu sali!" Schowalem tez kose, dla mniejszej szansy zobaczenia mnie.
Ostatnio edytowany przez Ghernie (Thu-11-08 17:15:25)
Offline
Obrazkowo:
Pisemnie:
Widząc dynie od razu wystrzeliłem w jej miejsce 2 sztylety.Zmieniłem pozycję.Byłem czujniejszy na broń dystansową.
Ostatnio edytowany przez Aragami (Thu-11-08 17:24:27)
Offline
Przebita dynia wybucha, rozbryzkując w okół dużo odłamków. Ghernie wie teraz, gdzie znajduje się jego przeciwnik, jednak niezbyt dokładnie. Schował kosę.
Obrażenia: Dynia zniszcozna.
Teraz Aragami.
-=Chwilowo prowadzę walkę, powód - Problemy Garga z netem=-
Offline
Mistrz Gry
Obrazowo:
Pisemnie:
Wskrzeszam kolejna dynie z zamiarem pójscia do przeciwnika. Powtarzam poprzedni manewr i juz mam wychodzic, gdy nagle słyszę, że dynia nie widzi nikogo. Każę jej wypatrywac wroga, szczególnie koło filarów, sam zas patrzę się, raz na dynię, raz na pobliskie filary. Wyjmuję, kosę.
P.s. Przeciwnika nie uwieczniłem, ponieważ go nie widzę, przeciwnik prawdopodobnie też nie wie gdzie jestem ja.
Ostatnio edytowany przez Ghernie (Thu-11-08 17:54:54)
Offline
Ghernie przyzywa kolejna dynię, jednak Aragami kryje się za filarami podchodzi do stołu. Po przyjrzeniu się zauważa:
Spoiler:
Małą Truciznę
Trujący płyn, osłabiający przeciwnika przez 3 tury. Musi on wypić lub miec nalaną w otwarte rany.
Reszta butelek jest niezidentyfikowana. Jednak żółta przypomina złoto.
Kiedy Aragami stoi przy stole, dynia zauwaza go i zwraca na to uwagę.
Dynia zniknie za 3 tury. Z każdą kolejną dynią twoje siły witalne słabną.
Ruch Gherniego.
Offline