Mistrz Gry
Obrazowo:
Pisemnie:
Jestem lekko zdenerwowany reakcją Goblina, jak i ciekawy zawartosci skrzyni. Tworze dwie mini szczęki z dwóch stron by goblin nie miał szans na ucieczke. Jednoczesnie biegne w jego strone z wystawioną kosą. Jeli ruszy sie w lewo/prawo zostanie trafiony przez 1 ze szczek, jesli zostanie w miejscu bedzie zachaczony przez obydwie.
Ostatnio edytowany przez Ghernie (Sat-11-08 15:58:41)
Offline
Member
Zauważyłem że kaktus po mojej prawej nie ma Kolców
tylko ma "Włoski" po czym wskakuje na kaktusa.
"Zeeeembyyyy !"
Szczęki przelatują podemną
Ostatnio edytowany przez TorogVelrock (Sat-11-08 16:05:35)
Offline
Member
Zeskakuje na przeciwko wroga i modle się o mocny wiatr !
"O przodkowie i Gharaku Wszelki ! proszę was o wiatr który przeszkodzi memu wrogowi !"
Offline
Mistrz Gry
Offline
Ghernie, nie dość, że chciał biec po wodzie to wiatr zawiał i niemarły sttracił równowagę i zanurzył się.
jeśli sie nie wynurzy to za 3 tury się udusi.
Ghernie.
Offline
Mistrz Gry
Obrazowo:
Pisemnie: Pod wodą wrzucam mojego brata do dyni. Wiedząc iż goblin czeka na górze, wyrzucam ją jako 1, podczas gdy sam plynę na > koniec jeziorka. Dynia wynurza się i zaczyna kicac w kierunku przeciwnika. Jesli nie podejdzie z powodu wiatru, exploduje oddalona przed brzegiem. Zdezorientowany przeciwnik nic nie widzi (przez wyrzucony piach poziom widocznosci staje się bardzo niski). Ja w tym czasie wynurzam się i szykuje kolejną dynię (wsadzam brata)
Robcie swoje ruchy, ja muszę na chwilkę wyłączyc neta... (za 20 min wracam)
Offline
Member
Wspinam się na możliwie wysokie
miejsce żeby się końcowo wysuszyć.
-Gupia trupa bez Rozuma. Zostań tam gdzie jesteś trupaku jeden !
Poza tym otrzepuje się z piachu.
Offline
Member
Obszukuje czubek piramidy czy nie ma jakiejś dziury w której można coś schować ( np. klucz ;] )
Trupak się topi,
puszka jest zapuszkowana,
dynia nie może wyjść z wody (bo jak?)
a, ja znajde ten gupi klucz od zaqpuszczonej puszki...!
Offline