Mistrz Gry
Jak najprędzej padam na ziemię i używam czaru "Long", by wydłużyć odpowiednio włócznię, którą przebijam brzuch Arashela.(Weź pod uwagę to, że w porównaniu do niego nie użyłem czarów ani razu!)
Offline
Arashel rzuca rzutką, która trafia w prawą stopę Franka. Frank pada na ziemię wtedy wyciąga swą włócznię, ta trafia przeciwnika prosto w brzuch. Arashel pada na kolana, a Frank ciągle kontroluje wydłużenie włóczni.
Arashel:
Nie masz już rzutek. Twój brzuch krwawi bardzo mocno po 2 ranach + rana na plecach. Opierasz się na mieczu.
Zginiesz samoczynnie za 2 tury.
Frank:
Masz kontrolę nad włócznią, możesz już wstać lecz czujesz przeszywający ból.
Ruch Franka
Ostatnio edytowany przez Speed (Sat-11-08 17:17:58)
Offline
Mistrz Gry
Leżąc cały czas na ziemi, jadę włócznią od jego brzucha aż do twarzy(tnąc pierś i szyje).
Nie ma szansy na tak szybkie podniesienie miecza na którym się podpiera.
Offline
Wiedząc że to koniec używam wbitej włóczni jako podporę i podchodzę do leżącego przeciwnika
zanim włócznia skróci się aby mnie "poprzecinać"...
Gdy byłem nad nim włócznia zjechała do przecinania mnie, ja wbiłem resztami sił miecz w klatkę piersiową lezącego i padłem na niego, a
gdy padłem prawie martwy zauważyłem rzutkę wbitą w nogę przeciwnika, wyciągnąłem ją i wycelowałem nią w gardło przeciwnika i wbiłem po tym oddałem ducha...
//Trochę zbyt wykozaczona śmierć//
Ostatnio edytowany przez Arashel (Sat-11-08 17:39:31)
Offline
Arashel idzie czując coraz większy ból idzie i idzie, a Frank próbuje przeciąć go wpół. Arashel pada i wbija miecz w brzuch oponenta. Włócznia się skraca, a Arashel odchodzi.
Zwycięża poharatany Frank!
Frank mocno zraniony wyciąga miecz z brzucha i próbuje odejść. Po drodze przewraca się, ale na jego szczęście obok przejeżdżał wieśniak na wozie z sianem i zapakował na pakę Franka.
Arashel leży praktycznie nie żywy, lecz strażnik, który widział jak ten wychodzi z miasta i upuszcza coś na ziemię [ tak naprawdę strażnikowi tylko wydawało się, że należy to do niego] ruszył za nim. Po walce strażnik dotarł na miejsce i zabrał martwego do kapłanów. Arashel musi leżeć u kapłanów w świątyni 7h, zbawiciel zostawia znalezione rzutki i sakiewkę z 15 sztukami złota i 2 zatrutymi rzutkami obok Arashela.
Frank zaś po obudzeniu się ruszył do znanego druida ten wyleczy go w 5,5h. przyjaciel zwierząt podarował Frankowi mały nóż oraz polecił kowala który naprawi włócznię za 5 sztuk złota. Frank po przebudzeniu w sianie znalazł 10 sztuk złota.
Arashel:
- 15 szt. złota
- swoje rzutki (3)
- zatrute rzutki (2)Zatruta rzutka
Spoiler:
Zatruta rzutka - Rzutka trochę cięższa od zwykłej. Może ona zatruć i zabić trucizną wroga przez 3 tury, lecz szansa na zatrucie to tylko 33%.
-4 atrybuty
Frank tu Stein:
- 10 szt. złota
- nóż
Spoiler:
Nóż - Bardzo ostry i dopasowany do twej ręki można go schować praktycznie wszędzie.
Masz szansę zreperować włócznie, lecz musisz napisać, że chcesz.
- 5 atrybutów
Offline
Mistrz Gry
Tak chcę zreperować włócznię. Łącznie dostaje w takim wypadku 5 złota.
Offline